сряда, 13 октомври 2010 г.

Психо атаките на Биг Брадърс в интимния ми живот

Едно влюбване и - яростна и масирана психологическа атака от страна на Биг Брадърс, така че се оказвам дезориентирана, объркана и изнервена. Искат да ме манипулират чрез първичните ми потребности, без значение какви - не се гнусят от нищо и се хващат за всичко, което забележат.

Използват всякакви канали, които имат място в живота ми, и особено медийни. За съжаление не мога да намеря обективни източници на информация за света и за БГ в медиите и прибягвам най-вече към българските, като се опитвам да бъда селективна и да отделям зърното от плявата. А всички те са известно под чий контрол. Но и чуждестранните са под контрол, а ми е по-трудно да ги проверя по някакъв начин, както мога с българските - тук мога да наблюдавам и сравнявам, а също и да отида да видя на място понякога.

Към какво се стремят?

Преди всичко струва ми се, че искат да бъда изолирана, да съм в нещо като психологически затвор. Да държат неудобните за тях хора далеч от мен.

На второ място, мисля, че искат да имат свои хора възможно по-близо до мен (макар и вероятно не прекалено близо, не в ежедневието ми), така че да могат да ме манипулират чрез тях. Или да направят от хората, които вече са ми близки, "свои хора".

Мисля, че е много вероятно да са приобщили по някакъв начин мой приятел от студентските години. Доста време той бе единствения мъж в живота ми (особено след смъртта на баща ми), а изглежда и аз бях нещо подобно за него. Той ми споменаваше преди години на 2-3 пъти за свои познати от службите, които започнали да му ходят на гости. За него знам, че е иначе добряк и лоялен, но податлив на всякакви внушения, било то рекламни или политически. Не е имало случай да бъде изложен на облъчване с някакво такова внушение и да не се поддаде. Виждала съм нееднократно ефекта на търговските реклами върху него. Винаги следва линията на поведение при избори и има политически пристрастия и отрицания, каквито медиите внушават. Така че за съжаление в един момент осъзнах, че лоялността му, която ценя, е към тях, а не към мен. Лоялност без достатъчно (социална) интелигентност не струва много. Това е причината никога да не сме били двойка с него: не съм човек, който ще ръчка и ще контролира някой друг.

В резултат на последната психо атака от такъв тип отново се оказвам много объркана и изнервена, с над нормалния дистрес и въпросителни. Знам, че винаги ще е налице или първият, или вторият случай от горепосочените. Предполагам, че атакуват не само мен, а и хората, които съм срещнала. Ако за мен е трудно и объркващо, вероятно за тях е още повече. И то без те дори да подозират (обикновено нямам време да предупредя и да ми повярват) и без да се усетят, че са обект на такава психо атака.

Какво правя аз? Опитвам се да се затворя още по-дълбоко и по-плътно в черупката си, доколкото е възможно. Дали това ме удовлетворява? Риторичен въпрос.

Пропуснах да напиша, че гореспоменатото е май част от стремежа да ме смажат, т.е. да ме подчинят или компрометират, или и двете.

Знам, че звучи налудничаво, но за мен е факт.

Няма коментари: